Skip to content

שאלה של מיתוג

23/07/2012

 

שאלה של מיתוג

לפעמים השאלה היא כלל לא שאלה של טעם, אלא של זכירות, נאמנות ואהבה צרכנית. מותגים רבותי, מותגים

מאת: דיויד שוגרמן

תארו לכם שעל כוכב הלכת מאדים היו רק יקבים ישראלים. תארו לכם שהיו עושים בו סקר מקיף בנושא אלכוהול, תארו לכם שאף יין ישראלי לא היה מדורג (גם לא במקומות הנמוכים ביותר), תארו לכם שכמה טיפות מים שהגיעו ממטאוריטים מרחבי הגלקסיה דורגו. נשמע הזוי, לא? מדע בדיוני? אז זהו, שלא!

בחזרה לישראל 2012, בחודש יולי האחרון פרסם מגזין גלובס את סקר 100 המותגים המובילים בישראל. נחשו כמה יקבים ישראלים היו בפנים? אף לא אחד. במדינה מערבית מתקדמת שתושביה נהנים מאיכות חיים ולומדים לצרוך יין עם הזמן, נעדרים יקבי ישראל מהרשימה.

http://www.grape-man.com/articles.asp?NavigationID=197&ContentID=6922

 

להגיב

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: