Skip to content

ניתוח קמפיין פרסומי Berlitz

29/12/2009

ניתוח קמפיין פרסומי  Berlitz

דיויד שוגרמן David Sugarman

תיאור המצב לפני הפעולה:

שוק לימוד השפות מאופיין בתחרות רבה ומספר רב של מתחרים.

בשוק פועלים גם שחקנים גלובליים הפועלים במספר שווקים ומדינות וגם מתחרים מקומיים המתמחים בשפה אחת \ שוק אחד.

Berlitz נמנית עם השחקנים הגדולים ביותר בשוק לימוד השפות. החברה פעילה בכ – 70 מדינות ומפעילה יותר מ – 470 מרכזי לימוד.

הבעיה העיקרית עימה מתמודדת  Berlitz הינה הזכירות – כמות המתחרים העצומה בשוק מעמידה בפני הלקוח הפוטנציאלי מבחר גבוה מאד של אופציות בבואו לבחור ספק, לדוגמא:

  • חיפוש אינטרנטי של המשפט Learn English מזהה 883,000,000 תוצאות..
  • יותר מכך – חיפוש אינטרנטי של המשפטfor free  Learn English מזהה 61,800,000 תוצאות..

תיאור הפעולה שנקטה חברת Berlitz:

במקרה דנן, מנסה חברת Berlitz לחזק את המותג ולשפר את הזכירות של המותג תוך שימוש בהומור ובסיטואציה קיצונית.

הפרסומת הספציפית אינה מנסה להציג היתרונות של לימוד ב  Berlitz  או להדגיש ייחוד או העדפה של בי"ס זה מול המתחרים אלא מתמקדת ביצירת אסוציאציה חיובית ומצחיקה עם המותג. 

 

דוגמאות לפרסומות של החברה:

http://il.youtube.com/watch?v=pMhICbFn2JI

http://il.youtube.com/watch?v=_KQQo2zeps8

להגיב

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: